Breaking News
Home > Business > LaDoiPași – proiectul prin care Metro vrea să detroneze pozițiile Mega Image și Profi

LaDoiPași – proiectul prin care Metro vrea să detroneze pozițiile Mega Image și Profi

Retailerul METRO Cash & Carry repoziţionează brandul de proximitate LaDoiPaşi ca franciză independentă şi ţinteşte un număr de 2000 de magazine până în 2020, de la 430 de unităţi în prezent. „Dorim să venim în sprijinul antreprenorilor şi al micilor comercianţi cu un model de business viabil şi adaptat dinamicii socio-economice. Prin susţinerea dezvoltării magazinelor independente de proximitate, contribuim la consolidarea comerţului tradiţional şi a ecosistemului de antreprenoriat local. Clientul LaDoiPaşi îşi doreşte cumpărături rapide, plăcute, într-un mediu familiar, parte din viaţa comunităţii”, a declarat Violeta Luca, Retail Director Metro Cash & Carry România, conform MEDIAFAX.

Reţeaua LaDoiPaşi, lansată de Metro în 2012, numără 430 de magazine, dintre care 25 de locaţii au fost inaugurate în ultimele două luni.  Prin programul de afiliere LaDoiPaşi, comercianţii au acces la consultanţă pe branding, produse, acces la preţuri competitive de achiziţie, transfer de know-how, echipamente moderne şi comunicare integrată de marketing, scrie Ziarul Financiar.

Potrivit studiilor interne, clientul LaDoiPaşi are între 35-54 ani, este căsătorit şi dispune de venituri medii lunare pe gospodărie de peste 3000 lei. Statisticile arată că, în continuare, comerţul tradiţional rămâne o piaţă relevantă, ce a atins în 2016 valoarea de 24 miliarde lei, în creştere cu 11% faţă anul precedent. Evoluţia a fost determinată atât de creşterea salariilor şi a facilităţilor fiscale, dar şi de modificarea preferinţei consumatorilor în favoarea magazinele de proximitate.

Check Also

WhatsApp va permite ștergerea unui mesaj timp de șapte minute după expediere

Cei care au regretat după ce au trimis un mesaj pe WhatsApp au acum un …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *